Informacje niezbędne do wypełnienia wniosku o dofinansowanie z Programu „Czyste Powietrze”
Do wypełnienia wniosku o dofinansowanie w ramach programu „Czyste Powietrze” potrzebne jest:
Konto na portalu Beneficjenta (www.wfosigw.pl Portal Beneficjenta),
Adres e-mail
Dane osobowe, Pesel, również współmałżonka,
Numer rachunku bankowego,
Informacje o budynku: adres, numer księgi wieczystej, numer działki, powierzchnia całkowita budynku, powierzchnia prowadzonej działalności gospodarczej (jeśli dotyczy), rok wystąpienia o zgodę na budowę/zgłoszenia budowy budynku,
Informacje o powierzchni przegród, stropu, okien, drzwi,
Kwotę dochodu rocznego stanowiącego podstawę obliczania podatku z rozliczania PIT,
Dokument potwierdzający własność (w przypadku, gdy nie została założona księga wieczysta),
Zaświadczenie z GOPS o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego (jeśli dotyczy). Zaświadczenie jest niezbędnym dokumentem do ubiegania się o podwyższony poziom dofinansowania.
Uwaga! Budynek musi być oddany do użytku! Uwaga! Ocieplenie przegród budowlanych, okna oraz drzwi muszą spełniać wymagania WT2021!