Menu

Banery

Dane kontaktowe

Tel:   +48 29 761 37 76 lub 93

e-mail: ug[a]baranowo.pl
ePUAP: /i910dx9qsx/SkrytkaESP

Zapraszamy do Urzędu:
7:30 - 15:30   poniedziałek, wtorek,  
7:30 - 17:00   środa,
7:30 - 15:30   czwartek,
7:30 - 14:00   piątek.

  • Otwórz się na pomoc
  • System Informacji Przestrzennej Gminy Baranowo
  • Mazowieckie Wspólnie do przyszłości
  • Defibrylator AED
  • Czyste Powietrze stan na 30.03.2025
  • Harmonogram odbioru odpadów komunalnych
  • profilaktyka jodowa

WFOŚiGW

Utylizacja płyt azbestowych

Informujemy, że Gmina Baranowo zakończyła w 2025 r. realizację zadania pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Baranowo”. 

Wiosną 2025 roku Gmina Baranowo złożyła wniosek do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie o dofinansowanie utylizacji azbestu w ilości 87,0 ton.

Na taką ilość mieszkańcy gminy złożyli wnioski do Urzędu Gminy na odbiór płyt azbestowych. W ramach zapytania o cenę wyłoniono Firmę ECO-TEC Maciej Mączyński z siedzibą w Warszawie. Na ww. zadanie otrzymaliśmy dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska w kwocie 49 986,72 zł. W/w firma odebrała płyty azbestowe od mieszkańców gminy zgodnie z wykazem przedłożonym przez Urząd Gminy i zutylizowała na składowisku odpadów niebezpiecznych.

Przedsięwzięcie cieszy się dużą popularnością wśród mieszkańców. Dzięki aktywności gminy mieszkańcy mogą nie tylko pozbyć się eternitu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, ale także otrzymać potwierdzenie jego przekazania do punktu odbioru odpadów niebezpiecznych. 

Metryka

  • AutorJustyna Tabaka
  • Utylizacja płyt azbestowych

Banery

Informacje kontaktowe

Urzad Gminy w Baranowie

Rynek 7, 06-320 Baranowo
NIP: 761-11-82-755, REGON: 000533618
Numer konta: 85 8917 0001 0030 1240 2000 0010

[obiekt mapy] Lokalizacja Urzędu Gminy Baranowo na mapie