Menu

Banery

Dane kontaktowe

Tel:   +48 29 761 37 76 lub 93

e-mail: ug[a]baranowo.pl
ePUAP: /i910dx9qsx/SkrytkaESP

Zapraszamy do Urzędu:
7:30 - 15:30   poniedziałek, wtorek,  
7:30 - 17:00   środa,
7:30 - 15:30   czwartek,
7:30 - 14:00   piątek.

  • Wybory Prezydenta RP 2025
  • Otwórz się na pomoc
  • System Informacji Przestrzennej Gminy Baranowo
  • Mazowieckie Wspólnie do przyszłości
  • Defibrylator AED
  • Czyste Powietrze stan na 30.03.2025
  • Harmonogram odbioru odpadów komunalnych
  • profilaktyka jodowa

WFOŚiGW

Zakup sprzętu i wyposażenia służącego do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zagrożeń na potrzeby OSP w Baranowie

Dnia 28 grudnia 2023 roku odbyło się przekazanie sprzętu i wyposażenia dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Baranowie. Sprzęt został zakupiony dzięki programowi realizowanemu przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska, Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz realizacji zadania pod nazwą „Zakup sprzętu i wyposażenia służącego do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zagrożeń na potrzeby OSP w Baranowie”.

Jednostka zakupiła następujący sprzęt:

  • Ubranie specjalne strażackie SX4 2 częściowe Gold OPZ- 3 komplety
  • Obuwie strażackie- 3 pary
  • Hełm strażacki Calisia Vulcan NEO- 3 sztuki

Całkowity koszt zadania to 13800 zł, z czego 12420 zł to dotacja WFOŚiGW a pozostała kwota to wkład własny jednostki OSP Baranowo czyli 1380 zł.

  • Zakup sprzętu i wyposażenia służącego do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zagrożeń na potrzeby OSP w...
  • Zakupiony sprzet na tle samochodu OSP
  • Ccłonkowie OSP Baranowo i zakupiony sprzet na tle samochodu OSP

Banery

Informacje kontaktowe

Urzad Gminy w Baranowie

Rynek 7, 06-320 Baranowo
NIP: 761-11-82-755, REGON: 000533618
Numer konta: 85 8917 0001 0030 1240 2000 0010

[obiekt mapy] Lokalizacja Urzędu Gminy Baranowo na mapie