Menu

Banery

Dane kontaktowe

Tel:   +48 29 761 37 76 lub 93
Fax:  +48 29 761 37 93  w. 51

e-mail: ug[a]baranowo.pl

Zapraszamy do Urzędu:
7:30 - 15:30   poniedziałek, wtorek  
8:30 - 16:30   środa
7:30 - 15:30   czwartek, piątek

 

  • Szczepienia Cocid-19

Ogłoszenia

Zawiadomienie - program usuwania wyrobów zawierających azbest

Wójt Gminy Baranowo informuje, że w 2021 r. Gmina po raz kolejny przystąpi do realizacji programu usuwania wyrobów zawierających azbest zgodnie z Programem Oczyszczania Kraju z Azbestu na lata 2009 – 2032. W związku z powyższym mieszkańcy, którzy posiadają eternit falisty bądź płaski i chcą go przekazać do utylizacji powinni złożyć wniosek w terminie do 29 stycznia 2021 r. w Urzędzie Gminy w Baranowie w  pokoju nr 30. Ilość płyt azbestowych przeznaczonych do odbioru należy podać w sztukach lub w m2. W pierwszej kolejności uwzględnione będą wnioski tych mieszkańców, którzy posiadają już zdjęte płyty azbestowe, natomiast wnioski mieszkańców którzy zamierzają zdjąć eternit w terminie do 30 września 2021 r. będą uwzględniane w drugiej kolejności. Wnioski złożone po terminie nie będą uwzględnione. Decyduje kolejność składania wniosków.

W 2020 r. odbiór i utylizacja płyt azbestowych w całości został sfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

  • autor: Justyna Tabaka, data: 2021-01-04

Wróć

Odnośniki

Kontakt

Urzad Gminy w Baranowie

Rynek 7, 06-320 Baranowo
NIP: 761-11-82-755, REGON: 000533618
Numer konta: 85 8917 0001 0030 1240 2000 0010

[obiekt mapy] Lokalizacja Urzędu Gminy Baranowo na mapie